La CTAC-Autònoms de la UGT participa demà en la Jornada Emprèn i Empresa de Palafrugell

La presidenta de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC-Autònoms de la UGT de Catalunya), Sandra Zapatero, en col·laboració amb la UGT Comarques Gironines, participa demà dimecres, 29 de novembre, en la Jornada Emprèn i Empresa adreçada als autònoms, empreses i persones emprenedores de Palafrugell (Baix Empordà), per donar-los a conèixer l’afectació de la nova llei de mesures urgents del treball autònom.

Zapatero intervindrà a les 9.15 hores per explicar les mesures per a nous treballadors i treballadores autònoms, mesures en l’àmbit fiscal i econòmic, i mesures en cotitzacions, protecció social i conciliació.

A més, i tenint en compte que la CTAC – Autònoms de la UGT de Catalunya és l’organització sindical més representativa del treball autònom al nostre país, també es traslladaran totes aquelles reivindicacions vitals del col·lectiu que encara no troben resposta per part de les administracions competents.

Cal dir que Palafrugell compta amb 1.640 treballadors i treballadores autònoms, amb un gruix del 46% d’entre els 40 i 54 anys, el que demostra que existeix un col·lectiu molt elevat amb vocació d’emprendre.

La Jornada Emprèn i Empresa està organitzada per l’Institut de Promoció Econòmica de Palafrugell i tindrà lloc al Museu del Suro de la localitat.