La CTAC-UGT organitza demà una trobada de treballadors autònoms amb el tinent d’alcalde d’empresa de l’Ajuntament de Barcelona

CTAC_2015-1024x507El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, i la presidenta de la CTAC, Sandra Zapatero, atendran els mitjans de comunicació a les 11.45 hores juntament amb Jaume Collboni

La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya) organitza demà dimecres, 21 de desembre, una trobada de treballadors per compte propi amb el tinent d’alcalde d’Empresa, Cultura i Innovació de l’Ajuntament de Barcelona, Jaume Collboni, on exposaran les dificultats que troben els emprenedors de la ciutat per iniciar i consolidar el seu negoci i les reivindicacions del col·lectiu per millorar l’autoocupació. A la reunió també hi participaran Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya, iSandra Zapatero, presidenta de la CTAC – UGT de Catalunya.

Abans de la trobada, a les 11.45 hores, Camil Ros, Sandra Zapatero iJaume Collboni atendran els mitjans de comunicació al vestíbul de la seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10).

A l’inici de la reunió, a les 12 hores, els mitjans gràfics en podran prendre imatges.

Trobada autònoms CTAC – Ajuntament de Barcelona

DIA: dimecres, 21 de desembre de 2016
HORA: a les 11.45 hores, atenció als mitjans de comunicació. A les 12 hores, “muts”.
LLOC: vestíbul de la seu de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).