La DGT trasllada els examinadors en autocars que no han passat la ITV

OPERACIÓN ESPECIAL DE TRÁFICODes de fa quatre anys, la Dirección General de Tráfico ha externalitzat el servei de transport que oferia als seus examinadors per desplaçar-se als diferents punts d’examen.

Ahir dijous, l’autocar de l’empresa Ravigo -responsable d’aquest servei- va patir una avaria que el va obligar a aturar-se a l’autopista camí de Vilafranca del Penedès, on havien de fer-se els examens. En arribar els Mossos d’Esquadra per prendre nota de l’incident, els agents es van adonar que la ITV del vehicle estava caducada.

Des de la UGT de Catalunya ens preguntem quin és el grau de control que exerceix la mateixa DGT sobre els contractes que té per al seu personal. Entenem que la DGT hauria de fer especial èmfasi en el control dels vehicles, element fonamental per garantir la seguretat vial.

Tot i així, la professionalitat dels examinadors va permetre dur a terme tots els exàmens programats per aquell dia a la zona de Vilafranca.

La UGT de Catalunya demanarà a la DGT que revisi tots els contractes amb les empreses de trasllat dels seus funcionaris perquè compleixin la normativa vigent.