La direcció de Continental atura l’ERO anunciat i s’inicia un període de negociacions amb la mediació d’Inspecció de Treball

ACN. Pla general de pancartes i samarretes penjades a l’exterior de l’empresa Continental de Rubí el 15 de gener de 2020.

En la reunió mantinguda aquest matí a la seu dels Serveis Territorials del Departament a Barcelona en relació a la vaga prevista per a demà, la direcció de Continental Automotive es compromet a aturar i no presentar l’expedient d’acomiadament col·lectiu anunciat i el comitè de vaga desconvoca la jornada de vaga prevista per a demà, en base als següents acords:

S’iniciarà un període de negociacions entre les dues parts als Serveis Territorials del Departament de Treball amb la mediació de la Inspecció de Treball amb el següent contingut: pla de reindustrialització de les dues plantes, pla social on es tractin els aspectes relacionats amb indemnitzacions, prejubilacions, outplacement i voluntarietat.

Ambdues parts es comprometen a fer avenços en aquestes reunions de negociació, sota un context de pau social.

La primera reunió tindrà lloc el 3 de febrer de 2020, avançant en la creació d’un calendari de reunions.