La direcció de la Clínica Tres Torres acomiada un treballador per encapçalar la candidatura de la UGT a les eleccions sindicals

tres-torresLa pròpia empresa ha reconegut la improcedència de l’acomiadament, i el nostre sindicat en demana la nul·litat i la reincorporació immediata del treballador

La UGT de Catalunya ha denunciat la Clínica Tres Torres de Barcelona per l’acomiadament, el passat dimecres, del treballador que encapçala la candidatura de la nostra organització a les eleccions sindicals.

En un clar cas de persecució sindical, l’empresa ha acomiadat el treballador al·legant motius organitzatius però reconeixent, alhora, la improcedència. El treballador afectat i la UGT de Catalunya demanem la nul·litat de l’acomiadament i la seva reincorporació immediata. Si aquesta no es produeix, a partir de dimarts iniciarem mobilitzacions davant de la porta la clínica, de 10 a 13 hores.

La clínica privada Tres Torres té una plantilla d’uns 130 treballadors i treballadores. La UGT de Catalunya no té fins al moment representació al comitè d’empresa, però en aquest procés electoral ha aconseguit formar una candidatura de 20 persones.