La Federació Europea de Treballadors del Transport celebra a partir de demà a Barcelona el seu Congrés

etf-etucDemà s’oferirà una roda de premsa de presentació del congrés i per valorar la reforma de l’estiba a l’Estat espanyol

La Federació Europea de Treballadors del Transport (ETF) organitza del 24 al 26 de maig a l’Hotel Crowne Plaza de Barcelona (Avinguda de Rius i Taulet, 1) el seu 5è congrés sota el lema “”Transport just per a Europa: justícia social, solidaritat i unitat”. Hi participaran 550 delegats i delegades de sindicats de transports procedents de 41 països europeus. En representació del sector de transports de la Federació de Serveis, Mobilitat i Consum de la UGT hi participaran 6 delegats i delegades.

Demà dimecres, 24 de maig, a les 11 hores, s’ha convocat una roda de premsa per presentar el congrés i explicar els reptes del sector del transport a Europa. I, seguidament, a les 11.45 hores, es farà una valoració de la reforma de l’estiba a l’Estat espanyol, amb la participació, entre d’altres, de José Manuel Pérez Vega, responsable del sindicat estatal marítim-portuari de la UGT.

Us adjuntem la convocatòria de premsa.

Trobareu més informació del congrés de l’ETF a: