La FSP-UGT de Catalunya rebutja més retallades salarials als empleats de la Generalitat

La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya rebutja més retallades salarials als empleats de la Generalitat i emplaça la renovada vicepresidenta i consellera de Governació i Administracions Públiques, Joana Ortega, a convocar la Mesa General de Negociació dels Empleats Públics de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i deixar de fer anuncis mediàtics saltant-se qualsevol procés de consulta i negociació.

Per a la UGT de Catalunya és inadmissible que la primera cosa que faci la vicepresidenta del Govern sigui anunciar la imposició de més sacrificis als empleats i empleades públiques de la Generalitat.

Cal recordar que l’administració catalana ha sigut la més severa a l’hora d’aplicar mesures contra els seus treballadors i treballadores per reduir el dèficit que ha generat la ineficaç gestió dels diferents governs de Catalunya; i que aquests, com a ciutadans catalans, també pateixen l’increment del cost de la vida que suposen l’augment de tarifes i impostos que s’apliquen des de l’inici d’any.

La FSP – UGT de Catalunya espera que la consellera exerceixi com a responsable de la Funció Pública i defensi la tasca que fan les persones que la integren i el que representen. En tot cas, ningú pot menystenir els legítims representants dels treballadors i treballadores de la Generalitat de Catalunya.

El nostre sindicat desitja que aquest període es caracteritzi pel diàleg, però sense obviar que ara ja no toca retallar més en serveis públics i administració pública.