La Generalitat convoca demà els sindicats de la Mesa de la Funció Pública per tractar els pressupostos sense aportar cap documentació

El Govern de la Generalitat ha convocat els sindicats a una nova reunió de la Mesa General de la Funció Pública demà dimecres, 19 d’octubre, amb la llei de pressupostos per al 2017 i la llei d’acompanyament com a punts de l’ordre del dia.

Des de la Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics de la UGT de Catalunya volem denunciar que, fins al moment, el Govern no ens ha fet arribar cap documentació sobre pressupostos perquè la puguem estudiar i valorar, de manera que es tracta d’un punt buit de contingut i merament formal, i se’ns està negant als sindicats de la funció pública el dret a la negociació col·lectiva.

D’altra banda, a la reunió de demà proposarem que es convoqui una reunió específica sobre la recent sentència del Tribunal de Justícia de la Unió Europea sobre personal interí, i tractar, en conseqüència, sobre l’ocupació i la temporalitat a l’administració catalana.

La reunió de demà està convocada a les 16 hores a la seu del Departament de Treball (c. de Sepúlveda, 148-150, Barcelona).