La Generalitat convoca la Mesa de negociació del personal docent no universitari després d’haver estat negociant amb només alguns sindicats

La FETE – UGT de Catalunya vol anunciar que, finalment, s’ha convocat el nostre sindicat a la Mesa Sectorial de Negociació del Personal Docent no Universitari,que tindrà lloc el proper 2 de maig.

Es tracta de l’únic òrgan de negociació legitimat per les lleis vigents i competent en matèria de plantilles i provisió de llocs docents, que afecten directament les condicions laborals dels treballadors i les treballadores de l’àmbit funcional al qual representen per poder negociar el nou decret de plantilles per al proper curs 2013-2014.

El nostre sindicat vol denunciar que l’Administració no va lliurar en el seu moment l’esborrany de decret de plantilles als representants legals dels treballadors i les treballadores de l’àmbit, entre els quals hi és la UGT de Catalunya, i que a més ha negociat amb d’altres sindicats a esquenes nostres.

No és gaire millor el paper d’aquests sindicats que, tot i ser coneixedors a priori d’aquest document, han permès que l’Administració el presentés, reservant-se la denúncia pública i desmarcant-se de la tan necessària en aquests moments unitat sindical.