La plantilla d’AMS-ACISA es concentra contra l’ERO per acomidadar 35 treballadors a Montcada

tunelLa UGT denuncia que l’empresa té beneficis i que la plantilla actual porta temps fent hores extres per cobrir el servei

Els treballadors i les treballadores del grup AMS-ACISA es concentraran demà, dimarts 24 d’abril, a les 19 hores a la plaça Sant Jaume per mostrar el seu rebuig a l’ERO presentat per la direcció de la companyia, un ERO d’extinció per eliminar 132 llocs de treball arreu de l’Estat, dels quals 35 al centre de Montcada i Reixac (15 persones a ACISA i 20 persones a AMS). La direcció els ha anunciat que s’acull a la nova reforma laboral per fer els  acomiadaments, “perquè té la potestat de fer-ho”.

El Comitè d’Empresa denuncia que en cap cas la situació d’AMS-ACISA fa necessari un ERO d’extinció de contractes. En primer lloc, perquè l’empresa continua tenint beneficis i és solvent. Però també, perquè AMS-ACISA – concessionària d’enllumenat públic i sistemes semafòrics, i manteniment de sistemes elèctics i serveis integrals- s’ha acollit al pagament de proveïdors de 2012 per part dels ajuntaments. I, a més, abans d’anunciar els acomiadaments, la plantilla d’AMS-ACISA estava fent hores extres per cobrir els serveis per als quals està contractada.

A banda de la concentració de demà a Barcelona, els treballadors i les treballadores dels diferents centres de treball d’AMS-ACISA arreu de l’Estat es concentracaran a la mateixa hora per mostrar el seu rebuig a l’ERO presentat.