La plantilla d’AGBAR es concentrarà dijous davant del Parlament

tractament-aigues.jpg

Els treballadors i les treballadores faran vaga si la direcció presenta l’ERO per acomiadar 203 treballadors

La plantilla d’Agbar continua amb el calendari de mobilitzacions contra l’expedient de regulació d’ocupació plantejat per la direcció del grup per acomiadar 203 persones. Els treballadores i les treballadores es concentraran el proper dijous, 25 de març, a les 17 hores, davant del Parlament de Catalunya, on seran rebuts pels grups parlamentaris que conformen el Govern. La plantilla es manifestarà sota el lema “No als acomiadaments. Treballadors d’Aigües de Barcelona per un servei públic de qualitat”.

En la reunió de mediació que es va celebrar ahir, el Comitè Intercentres va tornar a exigir la retirada de qualsevol projecte que contingui acomiadaments forçosos, demanda que la direcció va rebutjar. El Comitè va reiterar que, tal com va acordar l’assemblea de treballadors del passat 9 de març, es convocarà vaga en el moment que la direcció de l’empresa presenti formalment l’ERO.

D’altra banda, el Comitè Intercentres va informar al Departament de Treball que està elaborant un pla alternatiu al de la direcció, ja que en molts departament d’Agbar hi ha una manca de personal, i es plantejarà la recuperació de llocs de treballs que en el seu moment es van externalitzar.

La propera reunió de mediació al Departament de Treball tindrà lloc aquest divendres, 26 de març, a les 12 hores.

{mxc

Concentració treballadors Agbar

DIA: dijous, 25 de març de 2010
HORA: 17 hores
LLOC: davant del Parlament de Catalunya.

{mxc}