La plantilla de Cacaolat dóna suport a la decisió del jutjat que garanteix els llocs de treball

cacaolat

El comitè d’empresa, la UGT i CCOO no descarten noves mobilitzacions si la venda de Cacaolat no tira endavant

El Comitè d’empresa de Cacaolat, i els sindicats UGT i CCOO de Catalunya expressen el seu suport total a la decisió del Jutjat mercantil núm. 6 de Barcelona, en relació a l’auto del 5 d’agost, on es manifestava de forma clara la continuïtat del procés de la venda de la planta productiva de Cacaolat. Aquesta decisió suposa el manteniment dels llocs de treball i del projecte industrial, tant a Catalunya com a l’Aragó.

En canvi, un altre jutjat mercantil de Madrid, que segueix la causa de Clesa, ha sol·licitat al Tribunal Suprem que decideixi qui té la competència sobre el concurs de Cacaolat.

Els representants dels treballadors rebutgen de forma contundent qualsevol tipus d’operació econòmica que no vagi acompanyada del manteniment dels llocs de treball i la continuïtat del projecte industrial a Catalunya i a l’Aragó. Per això, el comitè d’empresa, la UGT i CCOO adverteixen que no dubtaran a convocar totes les movilitzacions que facin falta per aconseguir l’objectiu compartit per totes les parts implicades, és a dir, que es vengui la unitat productiva de Cacaolat.