La plantilla de Cacaolat repartirà demà batuts a la plaça de Sant Jaume

cacaolat

Amb aquesta acció la UGT i els sindicats del comitè reclamen el suport de la ciutadania en la defensa de Cacaolat i dels 400 llocs de treball

Ccontinuen les mobilitzacions dels treballadors i les treballadores de Cacaolat en defensa dels seus 400 llocs de treball. Després que la direcció de l’empresa anunciés el concurs de creditors, avui la plantilla es concentra davant els dos centres de treball (a Parets del Vallès, a les 13 hores, i al carrer Pujades a Barcelona, a les 14 hores).

Demà dissabte,26 de març, a les 12 hores, la UGT, juntament amb el comitè d’empresa, han convocat una concentració a la Plaça de Sant Jaume de Barcelona, durant la qual repartiran batuts de xocolata. D’aquesta manera, els treballadors i treballadores de Cacaolat volen reclamar a la ciutadania que no s’oblidi d’ells i ni de l’emblemàtica empresa, i demanar el suport de la població en la seva lluita.

Mentrestant, la plantilla resta a l’espera que el jutge dicti a favor d’apartar la família Ruiz Mateos de la gestió de Cacaolat. El nostre sindicat, a més, ha instat a la Generalitat a que compleixi el seu compromís de fer tot el possible perquè Cacaolat es quedi a Catalunya, ajudant a trobar inversors que mantinguin l’estabilitat de la plantilla.

Concentració a la Plaça de Sant Jaume plantilles de Cacaolat

DIA: Dissabte, 26 de març 2011
HORA: a les 12 hores
LLOC: Plaça de Sant Jaume (Barcelona).