La plantilla de CAEMIL exigeix que no se’ls rebaixin les condicions laborals

Els treballadors i les treballadores es concentraran aquest dimecres davant de la Conselleria de Salut

Els treballadors i les treballadores dels centres assistencials Emili Mira i López (CAEMIL), de Santa Coloma de Gramenet, continuen amb les seves mobilitzacions contra les retallades de condicions laborals que se’ls vol imposar des de la direcció posant com a pretext el seu traspàs de la Diputació de Barcelona a la Generalitat de Catalunya.

En les condicions d’aquest traspàs es va acordar que els 262 treballadors de la funció pública que hi desenvolupaven la seva tasca mantindrien durant el 2010 les condicions que tenien a la Diputació i que el 2010 d’establia com un període per a la negociació de les condicions d’aquests treballadors dins el nou ens.

Acabat aquest termini de temps, la proposta de la patronal continuan sent la mateixa que al principi: rebaixar les condicions laborals d’aquests treballadors, anul·lant algunes de les millores adquirides en l’anterior conveni, com tot el tema d’excedències, promoció interna, carrera professional, reclassificació del personal, plans de pensió o premis per anys de servei, entre d’altres. Aquesta situació provoca que qualsevol treballador o treballadora que s’agafi ara una excedència perdrà la seva categoria de funcionari: l’empresa només li facilitarà una plaça de personal laboral, si n’hi ha.
Per aquesta raó, els treballadors i les treballadores dels centres Assistencials Emili Mira i López (CAEMIL) es concentraran dimecres, 2 de febrer, davant de les dependències de la Conselleria de Salut d’11 a 13 h.

Concentració treballadors Centres Assistencials Emili Mira y López (CAEMIL)
DIA: dimecres, 2 de febrer de 2011.
HORA: D’11 a 13 hores. LLOC: davant la Conselleria de Salut. Travessera de les Corts, 131-159. Barcelona.