La plantilla de Continental es manifestarà aquest dissabte per exigir a la Direcció transparència en les negociacions

Font: ACN

La plantilla de Continental Automotive tornarà a sortir aquest dissabte, 29 de febrer, al carrer per denunciar la manca de transparència per part de la direcció i pel futur de les 760 famílies de la fàbrica de Rubí. La manifestació s’iniciarà a les 11 h i finalitzarà a l’Ajuntament de Rubí.

El comitè va desconvocar la vaga prevista el mes de gener després d’arribar a un acord que la direcció no presentés l’ERO col·lectiu anunciat, per tal de poder fer avenços en diferents reunions de negociació en un context de pau social.

Després de les reunions mantingudes amb la Direcció General de Relacions Laborals i la Direcció d’Indústria, el comitè d’empresa continua exigint la informació sol·licitada per avaluar objectivament la decisió de tancar la planta de Rubí el 31 de desembre de 2021 i les possibilitats de reindustrialització.