La plantilla de Delphi es mobilitza contra l’acomiadament de 66 treballadors

delphi
Els treballadors de la planta de Sant Cugat del Vallès faran quatre hores de vaga per torn i es concentraran a la porta durant el matí

Els treballadors i les treballadores de la planta de Delphi a Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) es mobilitzaran demà contra l’expedient de regulació d’ocupació presentat la setmana passada per la multinacional per acomiadar 66 treballadors i treballadores.

La plantilla farà 4 hores de vaga per torn: de 7 a 11 hores (matí), de 18 a 22 hores (tarda) i de 2 a 6 hores (nit). Durant l’aturada del matí, els treballadors i les treballadores es concentraran a la porta de la fàbrica. A més de demà, les aturades es repetiran durant els pròxims tres divendres (18 i 25 de juny i 2 de juliol).

La UGT de Catalunya, que ha expressat el seu més absolut rebuig a aquest ERO, entén que no té cap sentit presentar una mesura d’aquest tipus, quan existeixen alternatives regulades per conveni per pal·liar situacions similars a aquesta (l’empresa argumenta un excedent en alguns departaments).

No poden entendre que abans de buscar solucions totalment factibles i que no suposin cap baixa traumàtica la direcció opti per l’extinció de contractes, amb la repercussió que aquest plantejament tindrà.