La plantilla de Delphi Sant Cugat ratifica l’acord de l’ERO amb un suport del 78,2%

delphiA partir d’ara, l’objectiu immediat del nostre sindicat serà intentar reprendre la negociació tant amb les empreses que s’havien interessat en instal·lar-se a la planta com amb l’Administració

Després de les votacions realitzades ahir dimarts, la plantilla de Delphi a la planta de Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) ha ratificat amb un 78,2% de vots favorables i un 17,2% en contra el preacord a què vam arribar divendres la direcció i el comitè d’empresa. La participació ha estat del 86,3%.

Tot i que el document finalment no recollia aspectes tan importants com un acord per a la reindustrialització de la planta –pel qual el nostre sindicat havia apostat firmament-, des de la UGT de Catalunya valorem de forma positiva que els treballadors i les treballadores hagin optat per garantir les indemnitzacions i condicions que ja tenien consolidades i no entrar en una confrontació i procés jurídic que permetria a l’empresa iniciar els acomiadaments amb les indemnitzacions mínimes que recull la legislació vigent.

A partir d’ara, l’objectiu immediat del nostre sindicat serà intentar reprendre la negociació tant amb les empreses que s’havien interessat en instal·lar-se a la planta de Delphi com amb l’Administració, i així poder finalitzar amb èxit aquest projecte. En aquest sentit, fem una crida a la Generalitat i a l’Ajuntament de Sant Cugat perquè es comprometin a fer tot el possible per al manteniment del major nombre de llocs de treball possibles a llarg termini.