La plantilla de Delphi Sant Cugat referma àmpliament el preacord entre direcció i comitè d’empresa

delphi
En les votacions celebrades durant els dies 25 i 29 de juny, la plantilla de Delphi a Sant Cugat del Vallès (Vallès Occidental) ha refermat majoritàriament el preacord a què van arribar dimecres passat la direcció i el comitè d’empresa per reduir la plantilla en 66 treballadors, sense que s’hagi de produir cap tipus de sortida traumàtica.

El preacord que recull les peticions de la secció sindical de la UGT, es basa principalment en tres punts: prejubilacions per als treballadors indirectes que tinguin 57 anys o més; baixes incentivades voluntàries amb una indemnització de 45 dies per any treballat i un topall de 42 mensualitats, i la possibilitat per a la resta de personal afectat per l’ERO que no entra dintre dels punts anteriors de ser recol·locat en un altre lloc de treball. A més,, el comitè només accepta les causes organitzatives per a l’expedient i l’empresa retira les causes econòmiques.

La votació ha tingut una participació del 70% de la plantilla i el resultat ha estat el següent:

Participació: 641 treballadors (70%).
Vots a favor: 523 (81,60%).
Vots en contra: 60 (9,36%).
Vots en blanc: 57 (8,89%).
Vots nuls: 1 (0,15%).