La plantilla de Derbi es concentrarà el cap de setmana a Montmeló per la continuïtat de la planta

Les diferents accions convocades coincideixen amb la celebració del GP de Motociclisme al Circuit de Catalunya

Els treballadors i les treballadores de Derbi aprofitaran aquest cap de setmana la celebració del Gran Premi de Motociclisme al Circuit de Catalunya a Montmeló per explicar els assistents la greu situació que viu l’empresa, després que la multinacional Piaggio hagi decidit tancar la planta de Martorelles, malgrat ser una empresa amb beneficis i viable, per endur-se la producció a Itàlia.

Amb aquest objectiu, la plantilla muntarà un estand a la rambla de Montmeló a partir de demà a la tarda, i al llarg de tot el dissabte, per explicar la història de la Derbi i informar els assistents del GP de les seves reivindicacions: la continuïtat de la planta de Martorelles i el manteniment dels llocs de treball.

Diumenge, 5 de juny,els treballadors es concentraran a la plaça de la Vila de Montmeló (a partir de les 9 hores) i marxaran fins al Circuit de Catalunya per assistir a la cursa i fer sentir la seva veu.