La plantilla de DERBI es manifestarà contra el tancament de la planta de Martorelles

Dimecres, els treballadors i les treballadores portaran la seva reivindicació al Parlament de Catalunya

Els treballadors i les treballadores de l’empresa Derbi es manifestaran el proper dilluns, 21 de març, a Mollet del Vallès contra la decisió de la multinacional Piaggio de tancar la fàbrica de Martorelles, malgrat que és una empresa amb beneficis i viable, per endur-se la producció a Itàlia.

Aquesta decisió podria suposar la pèrdua de 200 llocs de treball, però també és la fi d’una marca catalana històrica, de feina ben feta, de desenvolupament i de tecnologia, i d’il·lusió de generacions de famílies vallesanes.

Els treballadors i les treballadores de Derbi es concentraran dilluns a les 18 hores davant de l’Ajuntament de Mollet del Vallès (Plaça de Pau Casals) on està prevista una reunió amb l’alcalde de la ciutat i  la lectura del manifest. Posteriorment, els treballadors es manifestaran fins a la Plaça Prat de la Riba.

El proper dimecres, 23 de març, els treballadors i les treballadores de Derbi es concentraran davant del Parlament de Catalunya.