La plantilla de Ficosa es manifesta aquest cap de setmana contra el tancament

ficosa
Dissabte, concentració a Mollet, coincidint amb el final d’etapa de la Volta Ciclista a Catalunya. El diumenge, manifestació a Cardedeu

Els treballadors i les treballadores de Ficosa es manifestaran aquest cap de setmana contra la decisió del grup líder en components d’automoció de tancar les seves instal·lacions de Mollet i concentrar gairebé tota la seva activitat a l’antiga planta de Sony a Viladecavalls.

La UGT de Catalunya denuncia que el grup acaba amb un centre d’alta innovació tecnològica que va obrir el novembre de 2004, després de l’enorme inversió que el grup va realitzar per aquest centre. L’única alternativa que Ficosa dóna al centenar de treballadors i treballadores de Mollet passa pel seu trasllat a Sòria, una alternativa que pocs d’ells poden plantejar-se.

És per aquesta raó, que els treballadors i les treballadores de Ficosa es mobilitzaran aquest cap de setmana. Demà, dissabte 26 de març, es concentraran a Mollet, aprofitant el final de l’etapa de la Volta Ciclista a Catalunya que acaba demà a Mollet del Vallès.

Tanmateix, el diumenge, 27 de març, la plantilla traslladarà la seva reivindicació a Cardedeu, d’on és originària Ficosa. Els treballadors i les treballadores es manifestaran des de l’estació de Renfe de Cardedeu fins al carrer de l’Aviació Catalana.

Mobilitzacions treballadors Ficosa

DIA: 26 de març de 2011
HORA:  A partir de les 16  hores .
LLOC: Concentració Plaça de l’Ajuntament, Mollet del Vallès. Final etapa Volta Ciclista a Catalunya.