La plantilla de General Cable es mobilitzarà demà fins al Parlament de Catalunya contra l’acomiadament de 289 treballadors

general-cableUna delegació serà rebuda a les 13 hores per totes les comissions parlamentàries

La plantilla de General Cable està convocada demà, dimarts 30 de juny, a una jornada de vaga contra l’ERO presentat per la direcció de l’empresa, que ha d’afectar 289 treballadors, el 30% de la plantilla.

Així mateix, a partir de les 12 hores, els treballadors i les treballadores es concentraran davant del Parlament de Catalunya, on a les 13 hores una delegació dels representants sindicals serà rebuda per les diferents comissions parlamentàries.

Des de la Federació del Metall, Construccions i Afins de la UGT de Catalunya rebutgem totalment l’ERO presentat. Cal recordar que General Cable té un miler de treballadors arreu de Catalunya -repartits en 4 centres de treball: Abrera, Barcelona, Manlleu i Montcada- i està especialitzada en la fabricació de cables.

L’ERO preveu l’acomiadament de 123 treballadors a Abrera, 138 a Manlleu, 14 en Montcada i Reixac i 14 a les oficines centrals de Barcelona.

Concentració treballadors General Cable

DIA: 30 de juny.
HORA: Concentració a partir de les 12 hores. A les 13h, recepció per part de les comissions parlamentàries.
LLOC: Parlament de Catalunya. Barcelona.