La plantilla de l’Ajuntament de Barcelona reclama l’increment salarial pendent dels anys 2007 i 2008

ajuntament-bcnEls representants del Comitè d’Empresa i de la Junta de Personal oferiran demà una roda de premsa

El Comitè d’Empresa i la Junta de Personal de l’Ajuntament de Barcelona oferiran demà dijous, 26 de juny, a les 10 hores, una roda de premsa per informar de la situació del conflicte provocat per la negativa del consistori a pagar a la plantilla l’increment consolidat de l’1% de la massa salarial de 2007, un altre 1% de 2008 i la consolidació a les taules salarials amb efectes retroactius.

La Llei de Pressupostos Generals de l’Estat de 2007 i 2008 preveien un increment retributiu de l’1% per als empleats i empleades públics. L’Ajuntament de Barcelona no el va aplicar, es va interposar un recurs i el maig de 2013 el Tribunal Superior de Justícia de Catalunya va donar la raó als sindicats i obliga el Consistori a pagar l’increment de l’1% de la massa salarial.

L’Ajuntament va comunicar a la Mesa General de Negociació del passat dia 13 de juny que no consolidarà l’increment de l’1% de 2007 i l’1% de 2008, de manera que els sindicats iniciaran una sèrie de mobilitzacions.

La roda de premsa tindrà lloc a la sala de la Junta de Personal de l’Ajuntament de Barcelona (c. de Francesc Cambó, 17, 3a planta). Intervindran Josep García, president de la Junta de Personal, i Antonio Gómez Lorite, president del Comitè d’Empresa.