La plantilla de l’Hospital Can Ruti de badalona es concentrarà demà contra les noves retallades

sociosanitari
També s’afegiran treballadors i treballadors de l’Institut de Diagnòstic per la Imatge (IDI), que la Generalitat vol privatitzar

Els treballadors i les treballadors de l’Hospital Germans Trias i Pujol de Badalona (Can Ruti) es tornaran a mobilitzar demà dimecres, 25 de maig, contra les retallades de serveis sanitaris i drets laborals. La plantilla es concentrarà a les 12.30 hores al vestíbul de l’hospital.

De moment, la gerència ha tancat la tercera planta de l’hospital, el que suposarà la no renovació d’entre 50 i 60 treballadors i treballadores. A això hem de sumar les noves retallades anunciades per la Generalitat als empleats i empleades públics: l’eliminació de les retribucions indirectes (aportacions al pla de pensions, fons d’acció social i paga de productivitat).

A la concentració també s’afegiran treballadors i treballadores de l’Institut de Diagnòstic per la Imatge (IDI), una empresa pública que estava previst que s’integrés a l’Institut Català de la Salut, fonamental per al diagnòstic mèdic per la imatge i serveis de medicina nuclear dels pacients, i que la Generalitat té intenció de vendre a dues empreses privades.

Concentració de la plantilla de Can Ruti

DIA: dimecres, 25 de maig de 2011
HORA: 12.30 hores
LLOC: Vestíbul de l’hospital de Can Ruti (Carretera de Canyet, s/n, Badalona).