La plantilla de Limasa es concentrarà davant l’Ajuntament de Santa Coloma per aturar acomiadaments

clece

L’empresa, que dóna servei de neteja a les dependències del consistori, ha acomiadat més de 20 treballadors en dos anys

Les treballadores i els treballadors de Limasa, l’empresa encarregada del servei de neteja de l’Ajuntament de Santa Coloma de Gramenet, es concentraran demà a la Plaça de la Vila per exigir al consistori que s’impliqui en les negociacions entre la direcció de Limasa i el Comitè d’Empresa per evitar els acomiadaments que s’estan produint a l’empresa.

En els dos darrers anys, Limasa ha reduït fins a 20 llocs de treball, al·legant reducció de pressupost. En el 2010, els acomiadaments van afectar la plantilla que donava servei als col·legis municipals. En el 2011, amb la nova revisió del contracte, els acomiadaments han afectat els treballadors encarregats de la neteja de les dependències municipals. Això provoca una sobrecàrrega en la resta de treballadors que han de donar sortida a la feina que abans donaven amb una plantilla amb vint treballadors més. I, a més, reben queixes per un mal servei.

La secció sindical de la UGT de Cataluya a Limasa està en total desacord en com s’han produït aquests acomiadaments i en la repercussió que tenen en la resta de la plantilla. Tanmateix, la nostra secció sindical mostra la seva preocupació per saber si aquests acomiadaments es produiran en cada revisió de contracte.

Concentració treballadors Limasa – neteja Ajuntament Santa Coloma de Gramenet

DIA: 25 d’octubre de 2011.
HORA: 10 hores.
LLOC: Plaça de la Vila. Santa Coloma de Gramenet.