La plantilla de Rotocayfo (antiga Printer Industria Gráfica) farà vaga a l’agost

Quatre mesos després de passar de Bertelsmann al grup Circle Printers ja s’han produït 11 acomiadaments i el futur de la planta de Sant Vicenç dels Horts és incert

Fa quatre mesos, el grup Bertelsmann es va vendre Printer Industria Gráfica al grup Circle Printers. Després de diferents incompliments i imposicions per part de la direcció, el comitè d’empresa ha interposat denúncies davant la Inspecció de Treball que s’han resolt amb requeriments de l’administració a l’empresa. Per al comitè, això demostra que les reivindicacions de la plantilla són justes, de manera que finalment ha convocat una vaga des del dia 9 fins al 23 d’agost.

Els sindicats UGT de Catalunya, CCOO i USOC han pres aquesta decisió després del desmantellament del departament d’administració, de trasllats col•lectius –i, com a conseqüència, 11 acomiadaments sense respectar l’Estatut dels Treballadors ni negociar amb el comitè d’empresa-, i sobretot de la manca permanent de diàleg i informació sobre un projecte de viabilitat i sobre el futur del centre de treball de Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat), amb una plantilla de 386 treballadors i treballadores.