La plantilla de Rotocayfo (antiga Printer industria grafica) torna a convocar vaga

lithography
Els dies 10 i 11 de novembre, per la manca de diàleg i informació sobre el futur de la planta de Sant Vicenç dels Horts
Els treballadors i les treballadores de Rotocayfo Impresia Ibérica, situada a Sant Vicenç dels Horts (Baix Llobregat) han convocat dues jornades de vaga, el 10 i 11 de novembre, amb una durada de tres hores per torn de treball.

La plantilla ha decidit mobilitzar-se davant els diferents incompliments, imposicions i marginació dels representants dels treballadors per part de la direcció de l’empresa, per la seva nul·la predisposició a continuar amb la negociació del conveni col·lectiu i per la manca d’informació sobre el futur del centre de treball des del 12 de març de 2011, en què Printer Industria Gráfica (Arvato, Bertelsmann) va transferir els seus actius a Rotocayfo (Impresia Ibérica, Circle Printers).

Els sindicats amb representació al comitè d’empresa (UGT de Catalunya, CCOO i USOC) donen suport a la vaga per les pràctiques de repressió laboral i sindical que porten a terme Rotocayfo i el grup Impresia Ibérica, i per la manca de diàleg, transparència i informació sobre el futur de la planta de Sant Vicenç dels Horts, amb una plantilla de 386 treballadors i treballadores.