La plantilla de Sharp ratifica el preacord del comitè d’empresa

sharp-logo

El 87,13% dels votants ha valorat de forma positiva el preacord

Durant aquest matí s’ha sotmès a referèndum el preacord de Sharp (Sant Cugat del Vallès), que ha obtingut el suport majoritari dels treballadors i les treballadores. Dels 186 treballadors amb opció de vot, han votat 171. D’aquests, 149 han votat sí al preacord i 22 han votat no.

Per tant, el 87,13% dels votants ha valorat de forma positiva el preacord, en el que s’acorda la continuïtat de Sharp a Catalunya amb un centenar de treballadors i un altre centenar de llocs de treball passaran a formar part d’un nou projecte empresarial a Nortia (Cirsa). Així, l’ERO es redueix a 87 extincions entre prejubilacions i indemnitzacions de 45 dies per any treballat més 4 mensualitats, amb pla de recol·locació de 12 mesos ampliable a 6 més, i la reposició de l’import de l’atur consumit durant els anteriors expedients de suspensió.

Ara s’obre un període de voluntarietats que finalitzarà demà i que evitarà que la majoria de les extincions siguin forçoses. L’acord definitiu se signarà en els pròxims dies.