La plantilla de Swissport ha iniciat aquesta mitjanit quatre dies de vaga

Avuí divendres concentració a les 11 hores davant dels mostradors de facturació de la companyia a la T-1 del Prat

Els treballadors i les treballadores de Swissport, segon operador de handling a l’Aeroport de Barcelona, inicien aquesta nit a les 00 hores una vaga de quatre dies (divendres, dissabte, diumenge i dilluns) perquè, entre d’altres, l’empresa suïssa no està respectant el conveni col•lectiu i està modificant de manera abusiva els torns de treball i la regulació de jornades i horaris. La convocatòria és a nivell estatal.

A l’Aeroport del Prat Swissport té una plantilla d’uns 800 treballadors i treballadores, i la vaga tindrà afectació sobre companyies aèries com Singapore Airlines o TAP, per a les quals l’operador suís realitza serveis de terra.

Demà divendres, 28 de juny, a les 11 hores, els treballadors i les treballadores de Swissport es concentraran davant dels mostradors de facturació de la companyia a la T-1 de l’Aeroport de Barcelona.