La plantilla del ‘Condes de Urgel’ de Lleida inicia una vaga davant l’impagament de les nòmines i l’abandó de la direcció de l’hotel

hotel-condesEls treballadors i treballadores de l’hotel ‘Condes de Urgel’ de Lleida -avui, amb el nom Blue City Condes de Lleida- han registrat avui a l’Oficina del Departament de Treball a Lleida la convocatòria de diverses jornades de vaga que portaran a terme dies dels mesos de maig, juny, juliol i agost.

Els treballadors han adoptat aquest tipus de mobilització després que la direcció de l’empresa els hagi abandonat totalment i ni tan sols es presentin als actes de conciliació que s’han portat a terme per tal d’arribar a vies de solució. Cal recordar que l’empresa de l’hotel Condes de Urgel deu tres nòmines als treballadors (una dotzena). El representant dels treballadors ha explicat que han volgut donar opció a l’empresa mitjançant el diàleg, però ‘ni tan sols ens han respost mostrant un total menyspreu cap a uns professionals amb famílies que mantenir…’. L’hotel compta amb 193 llits i 99 habitacions.

Així doncs, els treballadors han convocat vaga pels dies:

23 i 24 de maig; 6 i 7 de juny; 20 i 21 de juny; 4 i 5 de juliol; 18 i 19 de juliol; 1 i 2 d’agost; 15 i 16 d’agost; 29 i 30 d’agost.