La plantilla del Laboratori Balagué Center farà demà una vaga de 24 hores

laboratorioEl comitè d’empresa de Laboratori Balagué Center (L’Hospitalet de Llobregat) ha convocat la plantilla a una vaga de 24 hores demà dimarts, 16 d’octubre, en protesta contra la presentació d’un Expedient de Regulació d’Ocupació d’extinció per al 52% de la plantilla, és a dir, 108 dels 200 treballadors i treballadores. A la llista de l’ERO també estan inclosos els delegats i delegades sindicals.

Per fer visible el rebuig a l’ERO, la plantilla es concentrarà davant del centre a partir de les 9 hores (c. de Miguel Hernández, 77-79, Polígon Pedrosa de l’Hospitalet de Llobregat).

A més, Balagué Center deu als seus treballadors i treballadores un total de tres nòmines i la paga extra de juny. Addueix que aquests impagaments són fruit dels problemes de liquiditat de la sanitat pública catalana, principal clienta del seus serveis d’anàlisis clíniques, i de la manca de crèdit. Tanmateix, la direcció ha rebutjat liquiditat externa provinent de grups inversors i es manté en la idea d’aplicar un ERO d’extinció per a més de la meitat de la plantilla i no aclareix quin serà el futur de la planta.