La plantilla d’Idiada Automotive farà vaga de 24 hores el proper dilluns 26 d’abril

Concentració davant Idiada (23 de març de 2017)

Els treballadors i les treballadores d’Idiada Automotive estan convocats a una vaga de 24 hores el proper dilluns, 26 d’abril, per manifestar el seu rebuig a la decisió de la direcció d’incloure unilateralment clàusules no acordades en el preacord del conveni, les quals no van ser parlades en les reunions i que són impossibles d’assumir.
Des UGT FICA de Catalunya recordem que aquest preacord va permetre desconvocar la vaga prevista el passat 16 d’abril i ens mostrem sorpresos per la decisió despòtica de la direcció d’Idiada, que menysté la negociació amb el comitè que havia donat resposta a punts essencials per a la representació social, com són la seguretat, salut i prevenció laboral, pacte salarial, pla de formació, regulació dels grups professionals de la plantilla, etc. Ara, però, sembla que a la direcció d’Idiada no li sembla prou i que unilateralment vol afegir punts no acordats amb el comitè.

A partir de les 6 del matí, els treballadors i les treballadores d’Idiada es concentraran a la porta del circuit.