La plantilla ratifica en assemblea l’acord de l’ERO a Gas Gas

Font: ACN. Pla general de la factoria que Torrot-Gas Gas té al polígon Torre Mirona de Salt, aquest 10 d’abril del 2019 (Horitzontal)

Ahir va tenir lloc l’última reunió del període de consultes sobre l’expedient d’extinció de contractes a l’empresa Gas Gas de Salt (Gironès) en què es va arribar a un principi d’acord que ha estat ratificat avui en assemblea de treballadors.

Els punts rellevants de l’acord:

• Oferir i exposar un pla de recol·locació, que ha estat triat per la comissió negociadora, el facilitat per l’empresa Lee Hecht Harrison.
  • S’acorda la creació de la borsa de treball per als treballadors afectats per l’acomiadament col·lectiu.
  • S’acorda una comissió de seguiment per al compliment de les mesures de reducció de despeses i compliment del pla de viabilitat.
  • S’acorda que el nombre total de treballadors afectats per l’acomiadament col·lectiu afecta 20 persones.
  • S’acorda indemnitzar els treballadors afectats per l’acomiadament col·lectiu amb 33 dies per any treballat amb un topall de 12 mensualitats. Tenint en compte que si entre els 20 afectats hi ha algun treballador acollit a l’acord de 2015, la indemnització serà de 40 dies per any treballat amb el topall de 42 mensualitats.