La plataforma Diagonal per a Tothom denuncia que el nou projecte de reforma de l’avinguda és elitista

la foto 1Les entitats sotasignants, integrants de la plataforma Diagonal per a Tothom (l’associació de Prevenció dels Accidents de Trànsit, l’associació per a la promoció del Transport públic, Bicicleta Club de Catalunya, Catalunya Camina, CCOO, Ecologistes en Acció de Catalunya, Federació d’Associacions de veïns i veïnes de Barcelona i la Unió General de Treballadors de Catalunya), no acceptem la proposta de reforma de la Diagonal que planteja l’actual consistori. Sense que s’hagi facilitat la participació ciutadana real, l’Ajuntament tancarà el període d’informació pública el proper dimarts 8 d’abril (consulteu www.diagonal.cat).

La necessària promoció de la bicicleta i del transport públic a la ciutat, la reducció de vehicles que cal assolir si volem una ciutat més habitable, amb uns nivells de contaminació legals i amb una major qualitat de vida, així com la urgent disminució dels accidents a Barcelona, demanen una altra reforma de la Diagonal, una reforma que pugui donar resposta a tots aquests reptes ciutadans que contempla la planificació municipal, però que paradoxalment queden lluny del plantejament d’aquest projecte, una Diagonal que sigui veritablement per a tothom.

Manifest “Per una diagonal per a tothom”