La Plataforma per una Fiscalitat Justa presenta en roda de premsa les seves propostes de fiscalitat de cara a les properes eleccions municipals

ser-ric-banner

La Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i solidària, de la qual forma part la UGT de Catalunya, presentarà demà dimarts, 14 d’abril, l’informe “Fiscalitat municipal”, sobre les seves propostes per una fiscalitat justa de cara a les properes eleccions municipals.

L’informe planteja reformes en impostos, taxes i altres tipus d’ingressos de què disposen els governs locals, introduint criteris ambientals i solidaris. L’objectiu d’aquestes propostes és buscar com racionalitzar la recaptació d’impostos d’acord amb els criteris de progressivitat, justícia, cura del medi ambient i solidaritat defensats per la Plataforma.

A l’acte també es presentarà la campanya “Municipis lliures de paradisos fiscals”, amb la qual la Plataforma per una Fiscalitat Justa, juntament amb d’altres entitats, promourà mesures municipals per a penalitzar empreses que facin enginyeria financera a paradisos fiscals.

Roda de premsa: ‘Propostes de Fiscalitat Municipal’DIA: dimarts 14 d’abril de 2015.
HORA: 11.30 hores.
LLOC: CONFAVC (c. del Doctor Aiguader, 18, Barcelona).

La Plataforma per una Fiscalitat Justa, Ambiental i Solidària està formada per persones a títol individual i per un conjunt d’entitats –14 entitats promotores i 13 entitats adherides– que comparteixen la preocupació per l’evolució del sistema fiscal, cada vegada més regressiu i injust, i el model de societat que se’n deriva.