La Plataforma Pobresa Zero organitza demà un acte simbòlic amb motiu del Dia Internacional per a l’eradicació de la pobresa

La Plataforma Pobresa Zero – Justícia Global, de la qual forma part la UGT de Catalunya, organitza demà dimarts, 17 d’octubre, un l’acte simbòlic amb motiu del Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa.

L’acte tindrà lloc a les 11 hores davant de la seu del Síndic de Greuges de Catalunya (Passeig de Lluís Companys, 7, Barcelona), al qual li farem arribar les nostres denúncies, demandes i propostes com a institució que vetlla pel bon funcionament de les administracions i pel compliment de les seves obligacions al servei de la ciutadania.

A l’acte també es llegirà el manifest d’enguany, sota el lema “Contra la pobresa i les desigualtats, exigim els nostres drets!”. En representació de la UGT de Catalunya hi participarà Enriqueta Durán, secretària de Polítiques Socials.

La Plataforma Pobresa Zero – Justícia Global a Catalunya s’articula amb motiu del 17 d’octubre, Dia internacional per a l’eradicació de la pobresa, i agrupa més de 3.200 entitats socials, de pau, drets humans i cooperació, així com sindicats, col•legis professionals, universitats i altres organitzacions, que reclamem una acció més efectiva i coresponsable contra la pobresa i les desigualtats.