La plataforma “Prou retallades” presenta al Parlament una inciativa popular per fer una consulta sobre les prioritats del govern

Els secretaris generals de la UGT i CCOO de Catalunya, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego, formaran part de la delegació

El proper dilluns, 18 de juny, els secretaris generals de la UGT i CCOO de Catalunya, Josep M. Àlvarez i Joan Carles Gallego,  juntament amb representants de les organitzacions que formen part de la Plataforma Prou Retallades,  presentaran al Parlament de Catalunya una iniciativa popular perquè es convoqui una consulta ciutadana sobre quines són les prioritats que ha dur a terme l’acció política del Govern de la Generalitat. La Plataforma vol recollir 220.000 signatures, un 3% del cens, que és el que fixa la llei per realitzar una consulta.

La pregunta que la Plataforma presentarà el dilluns al Parlament serà: “Creu que l’acció del Govern de Catalunya hauria de donar prioritat a les polítiques de salut, educació i serveis socials, per garantir aquests drets bàsics i complir amb l’Estatut?”.

A les 11.30 hores s’entregarà la iniciativa popular a la Mesa del Parlament i posteriorment, sobre les 12 hores, es faran declaracions davant de l’entrada principal del Parlament de Catalunya.

Presentació iniciativa popular de consulta sobre les retallades

DIA: dilluns, 18 de juny de 2012

HORA: a les 11.30 hores, entrega a la Mesa del Parlament; a les 12 hores, declaracions a l’entrada del Parlament.

LLOC: Parlament de Catalunya.