La plataforma sindical unitària lliurarà al TLC les demandes per la supressió de les pagues extra en els centres de la XHUP

Els representants dels sindicats membres de la Plataforma Sindical Unitària (UGT, CCOO, SATSE, MMCC, USOC, CSIF, SAE) lliuraran demà al Tribunal Laboral de Catalunya les diferents demandes de conflicte col·lectiu per l’aplicació de l’article 2 del Reial Decret 20/2012, que suprimeix la paga extraordinària dels treballadors i les treballadores dels centres del sector públic integrats en la Xarxa Hospitalària d’Utilització Pública (XHUP).

En total, la Plataforma presentarà més d’una seixantena de demandes de conciliació corresponents als consorcis i les fundacions públiques de tot Catalunya.

El registre de les demandes de conflicte col·lectiu tindrà lloc a les 11:30h (els mitjans gràfics podran prendre imatges). Mitja hora abans (11h), els representants de la Plataforma Sindical Unitària atendran els mitjans de comunicació presents en el vestíbul del TLC.

Lliurament demandes conflicte col·lectiu XHUP

DIA: 13 de febrer.

HORA: 11h – atenció als mitjans de comunicació al vestíbul del TLC.  11:30h – registre demandes.

LLOC: Tribunal Laboral de Catalunya. Roger de Llúria, 7. Barcelona.