La pressió popular força el canvi de posicionament del grup parlamentari popular en el Congrés dels diputats

La comissió promotora de la Iniciativa Legislativa Popular per la dació en pagament amb efecte retroactiu, la paralització dels desnonaments i el lloguer social -formada per la UGT, CCOO, Confederació de Veïns de Catalunya, Plataforma d’Afectats per la Hipoteca, Observatori DESC i Taula del Tercer Sector Social de Catalunya- celebra que la veu de la ciutadania s’hagi obert pas en el Parlament espanyol amb l’admissió a tràmit de la ILP per unanimitat de tots els grups parlamentaris.

És un reconeixement als 1.402.854 ciutadans que han signat la ILP, a la mobilització social, i als milers de persones que han perdut l’habitatge, i alguns inclús la vida.

La comissió promotora continuarà lluitant perquè, en el tràmit parlamentari, el contingut final de la llei sigui una solució real, en els termes de la ILP, per als greus problemes del sistema de l’execució hipotecària i de l’accés a la vivenda.

Convoquem a la ciutadania a participar en les mobilitzacions que tindran lloc el proper dissabte 16 de febrer, en recolzament a les mesures contemplades en la ILP.