La secció sindical de la UGT a Konecta BTO exigeix la readmissió de la treballadora acomiadada per faltar a la feina el dia que la desnonaven

KonectaLa secció sindical de la UGT a Konecta BTO a Catalunya exigeix la readmissió immediata  d’Amaya, la treballadora del centre d’Alcobendas (Madrid) acomiadada per faltar a la feina el dia que la desnonaven. El nostre sindicat s’adhereix i fa una crida a participar en la concentració de suport a l’extreballadora convocada demà dimarts, 29 d’octubre, a les 19 hores, davant de la seu de Konecta BTO a Alcobendas.

Emparant-se en la reforma laboral del PP, Konecta BTO ha acomiadat la treballadora per no anar a treballar la tarda del seu desnonament i els dies posteriors tenint una baixa mèdica per ansietat. De fet, Amaya va demanar un dia d’assumptes personals per assistir al seu desnonament, que li va ser denegat; l’empresa només li va donar opció a què es canviés el torn de treball a la tarda, i tot i així, la va amenaçar que “s’atingués” a les conseqüències.

La secció sindical de la UGT de Catalunya vol denunciar que aquesta és una de les moltes actuacions vergonyoses i cruels que ve realitzant l’empresa de telemàrqueting gràcies a la reforma laboral. La mateixa setmana de l’acomiadament d’Amaya, Konecta BTO va fer fora també 11 treballadors i treballadores del centre de Güeñes (Biscaia).