La secció sindical de la UGT a l’Ajuntament de Barcelona demana que es reactivi el servei de Bicing a la ciutat

Font: ACN

La secció sindical de la UGT de Catalunya a l’Ajuntament de Barcelona ha adreçat una carta a la Regidora de Mobilitat de l’Ajuntament de Barcelona, Rosa Alarcón,  per demanar-li que activi a tota la ciutat el servei de Bicing, aturat des de l’inici de la pandèmia.

Demanen a la regidora que prengui aquesta consideració perquè no només és un mitjà de transport saludable, ecològic i econòmic, sinó que també és un servei segur i higiènic. I això és perquè és un servei net, ja que evita el contacte directe entre persones i, per tant, la transmissió del virus -només cal fer servi guants i solució alcohòlica per netejar les parts amb contacte amb la roba o la pell-. D’altra banda, afavoreix que els viatges siguin més ràpids i, en conseqüència, amb menor temps d’exposició a l’exterior per part de les persones usàries.
Per aquesta raó entenem que és una bona alternativa al transport públic, i que ofereix més higiene i seguretat en els desplaçaments.