La UGT a l’Ajuntament de Torredembarra estudia emprendre accions legals davant la persecució continuada de l’actuació policial per diverses formacions municipals

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Arran de les declaracions de diferents grups municipals, referents a l’actuació policial duta a terme el passat dia 2 de setembre de 2016 (adjuntem comunicat de premsa del dia 8 de setembre). De les quals, la Federació de Serveis Públics de la UGT a l’Ajuntament de Torredembarra va demanar una rectificació pública pel que comporten de desprestigi cap al col·lectiu de la Policia Local de Torredembarra.

I havent-se repetit aquestes manifestacions al Ple de Torredembarra del dia 17 d’octubre, i posteriorment en diferents mitjans de comunicació, considerem que es fa evident la persecució de l’actuació policial per part de diversos grups municipals de Torredembarra. Davant d’aquesta situació, que atempta contra la dignitat, l’honor i la professionalitat del col·lectiu de la policia local, el nostre sindicat està estudiant emprendre accions legals.

Demà, dia 30, a les 11.00 h convoquem roda de premsa:

Josep Maria Cunillera, delegat sindical UGT Ajuntament de Torredembarra.

Antoni Pinós, secretari Sector Administració Local, Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics – UGT de Tarragona

Joan Llort, secretari general de la UGT a les Comarques de Tarragona.

Roda de premsaDIA: 30 de novembre.
HORA: 11.00 hores.
LLOC: seu UGT a Tarragona, c Ixart, 11