La UGT-Barcelonès Nord s’oposa a la construcció de la MAT a Santa Coloma de Gramenet

La UGT del Barcelonès Nord se suma al moviment contra la MAT al seu pas per Santa Coloma de Gramenet i s’adhereix al Manifest unitari “Aturem la MAT” i a les accions ciutadanes aprovades al Consell de Ciutat de Santa Coloma per aturar immediatament l’execució del projecte de Red Eléctrica Española.

Red Eléctrica Española vol construir una línia de molt alta tensió (400kV) aprofitant el filat ja existent d’alta tensió (220kV), que travessa la muntanya de Santa Coloma i d’altres municipis. Tot i entenent que Santa Coloma és una zona estratègica per la seva situació geogràfica a la conurbació metropolitana de Barcelona, denunciem que aquest projecte té un fort impacte mediambiental i sobre la salut de la població.

La UGT se suma a les mobilitzacions convocades per aquesta plataforma: dimecres 10:45 h concentració a la Plaça de la Vila, i dijous 12, a les 18 h manifestació des de l’estació de metro de Can Zam fins al carrer Còrdova, on hi ha un mural, lloc on l’artista Miguel Ruizco Milú pintarà un grafitti. Després es llegirà el manifest.

En aquest enllaç podeu llegir el Manifest Unitari “Aturem la MAT”.