La UGT, CCOO i CSI-F expliquen la retallada d’un terç en el finançament de Correus i no descarten convocar vaga

vaga-correusRoda de premsa demà a les 11.30 hores a la seu de CCOO

En ple tràmit parlamentari dels Pressupostos Generals de l’Estat, la UGT, CCOO, i CSI-F -majoria sindical a Correus- no descarten convocar una vaga general a Correus si no es rectifica la retallada d’un terç del finançament públic que el Ministeri de Foment té previst i s’aprova el Pla de prestació del servei universal que preveu la llei postal per garantir la cobertura d’aquest servei públic a aquelles zones del país on la prestació és deficitària però socialment necessària.

Aquest tisorada no només afectarà el compte de resultats de Correus, sinó que precaritzarà l’ocupació, retallarà la plantilla i els seus drets.

Per explicar la situació els sindicats de Correus oferiran una roda de premsa demà dimarts, 29 de maig, a les 11.30 hores, a la sala de premsa de la seu de CCOO a Barcelona (Via Laietana, 16, 5a planta), a càrrec de José Feijoo (UGT de Catalunya), Juana Cerezo (CCOO) i Rafael Segovia (CSI-F).

Roda de premsa sobre retallades a Correus

DIA: dimarts, 30 de maig de 2017
HORA: 11.30 hores
LLOC: sala de premsa de CCOO (Via Laietana, 16, 5a planta, Barcelona).