La UGT celebra demà a Madrid una Assemblea Confederal Consultiva amb 1.500 afiliats

assemblea-consultivaEl secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, intervindrà per explicar el procés de reestructuració interna del  sindicat

La UGT organitza demà dissabte, 14 de març, a Madrid l’Assemblea Confederal Consultiva, una iniciativa per promoure la participació i el debat dels organismes de base del sindicat, estructures sindicals i seccions sindicals a empreses.

L’assemblea començarà a les 11 hores i tindrà lloc al Pavelló Multiusos del Complex Duques de Pastrana. Hi participaran uns 1.500 afiliats i afiliades, i la delegació de la UGT de Catalunya estarà formada per unes 160 persones.

El sindicat ha realitzat una consulta entre els seus afiliats i afiliades, tot demanant-los que formulessin preguntes a les seves federacions i a la Comissió Executiva Confederal. Aquestes preguntes, que s’han agrupat per temes (política sindical, negociació col·lectiva, regeneració, reformes estructurals, etc.) seran plantejades per delegats sindicals i contestades durant l’assemblea.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, intervindrà cap a les 13 hores per contestar les qüestions referides al procés de reestructuració interna de l’organització. A continuació, el secretari general de la UGT, Cándido Méndez, farà la seva intervenció i clourà l’assemblea.