La UGT convoca una nova concentració contra el tancament de Furas, la principal empresa de Piera

l'Expedient de Regulació d'Ocupació afectARÀ UN TOTAL DE 112 treballadors

La UGT ha convocat els treballadors de Furas a una nova concentració de protesta per l'expedient de regulació d'ocupació (ERO) presentat ahir per l'empresa. Ja s'ha confirmat el nombre definitiu de persones afectades per l'expedient, que seran un total de 112; concretament, 101 treballadors de la planta "Piera-1", i 11 de la planta "Piera-2".

El sindicat ha convocat la nova protesta per demà, divendres 18 de maig, a les 13 hores, al Parc del Gall Mullat, a Piera.

Furas, empresa dedicada a la fabricació de connexions elèctriques, va presentar ahir l'ERO al departament de treball, amb l'objectiu de traslladar al Marroc una part de la seva producció. Això implicaria la pèrdua dels 112 llocs de treball, i significaria també un fort cop a l'economia de la zona, doncs diferents petits tallers i comerços locals treballen per les seves dues fàbriques a Piera.

En canvi, l'ERO no afectarà la fàbrica de Torà (la Segarra), la tercera que Furas té a Catalunya, amb 60 treballadors. Es dóna la circumstància que l'empresa, una de les principals de la comarca, pertany al president de PIMEC, Josep González.

CONCENTRACIÓ DELS TREBALLADORS DE FURAS

DIA: DIVENDRES 18 DE MAIG DE 2007

HORA: A LES 13 HORES

Lloc: Parc del Gall mullat (darrera Caprabo) (PIERA)