La UGT critica el vergonyós tractament informatiu de la manifestació de l’11 de Setembre per part de la direcció de TVE

tve-logoLa secció sindical de la UGT a la CRTVE – Sant Cugat critica el vergonyós tractament informatiu de la manifestació de l’11 de Setembre per part de la direcció de TVE. Mentre la majoria de les televisions i ràdios a nivell local, estatal i internacional es feia ressò del que passava ahir a Catalunya, el TD i el 24 horas van tractar la notícia amb un menyspreu que està fent que les xarxes socials treguin fum davant la manca de respecte a un esdeveniment d’una importància informativa cabdal.

No era per manca de mitjans que no van complir el precepte d’informar, els mitjans els teníem: dues “terrenes” estaven en disposició de fer un seguiment especial de la Diada. Mentre per a esdeveniments molt menys importants i rellevants com és una cavalcada de reis o un esdeveniment esportiu fem un desplegament informatiu important, ahir que 1.500.000 persones a Barcelona van fer una representació històrica de seu clam, el tractament per part del TD i 24 horas va ser escandalosament manipulat per la direcció de TVE.

La secció sindical de la UGT a CRTVE a Catalunya vol fer palesa la seva indignació pel menyspreu als treballadors de TVE Sant Cugat per part de la direcció de TVE. I en cap cas són els treballadors dels Serveis Informatius de Sant Cugat els responsables del tractament del seguiment de la manifestació.

BBC, Al-Jazira, NBC… van obrir els seus informatius amb la notícia i el TD de TVE va considerar que el minut 21 era, segons el rànquing d’importància, el lloc que es mereixia sortir la notícia.