La UGT de Catalunya celebra el Dia Internacional de la lluita contra la SIDA

lazorojo.jpgCom cada any, la UGT de Catalunya celebra l’1 de desembre el dia Internacional de la lluita contra la SIDA amb l’objectiu de sensibilitzar a les persones sobre la malaltia i visibilitzar-la, exigint el dret de les persones seropositives a l’accés al treball al seu manteniment.

Per aquest motiu, el dia 30 de novembre, al llarg del matí ens trobareu a l’entrada de la nostra seu, amb material de prevenció, informació i sensibilització en matèria de VIH/Sida.

Actualment la UGT de Catalunya està col·laborant, juntament amb el Departament de Salut, en la campanya Amb la Sida fem la nostra feina, la qual pretén sensibilitzar sobre l’estigmatizació i la no discriminació de les persones amb VIH en el món del treball. És per això que enguany, també trobareu material d’aquesta campanya tant en format paper com en digital, en un banner a aquesta mateixa pàgina web.

Així mateix, aquí teniu adjunt el manifest conjunt signat per diferents organitzacions, entitats i administracions sensibles al tema.

pdf Manifest del dia de la SIDA 577,26 Kb

{mxc}