La UGT de Catalunya condemna l’agressió homòfoba de diumenge a Berga

LGTBI
Des de la UGT de Catalunya i el nostre Grup LGTBI condemnem l’agressió homòfoba que van patir dos nois la matinada de diumenge a Berga.

Des del nostre sindicat rebutgem qualsevol forma de violència o discriminació, especialment per motiu de gènere, d’orientació o d’identitat sexual. És absolutament execrable que encara avui dia algunes persones puguin sentir por a l’hora de mostrar els seus sentiments amb llibertat, i per això demanem més visibilitat del fet LGTB en campanyes institucionals, més sensibilització (especialment al territori) i més educació per fer front a la intolerància.

Des de la UGT de Catalunya exigim a la Generalitat que, d’una vegada per totes, desenvolupi la llei de dret de les persones gais, lesbianes, bisexuals i transsexuals i per l’eradicació de l’homofòbia, la lesbofòbia i la transfòbia. Considerem que la llei, aprovada l’any 2014, és una bona eina que no s’està aprofitant degudament.

El nostre sindicat manté un ferm compromís amb la defensa de la igualtat de tracte de totes les persones, especialment als centres de treball, i fa una crida a participar en la concentració que s’ha convocat aquesta tarda a les 19 hores a la Plaça de Sant Pere de Berga com a mostra de rebuig a l’agressió i de suport a les víctimes.