La UGT de Catalunya condemna l’atemptat terrorista a Niça i mostra la seva solidaritat amb el poble francès

cresponLa UGT de Catalunya condemna l’atemptat terrorista d’aquesta nit a Niça, que ha provocat desenes de morts i centenars de persones ferides, i vol expressar el seu condol als familiars i amics de les víctimes, així com la seva solidaritat amb el poble francès en aquests moment tan dolorosos.

Des del nostre sindicat rebutgem, com ho hem fet sempre, qualsevol forma de violència i terrorisme i ens refermem en el nostre compromís amb la llibertat i la democràcia, justament els valors que simbolitza una data tan assenyalada com el 14 de juliol a França.

La UGT ha convocat dos minuts de silenci a les 12 hores als centres de treball. També farem aquesta mostra de condol a la nostra de seu de Rambla del Raval, 29-35, de Barcelona. El secretari general de la UGT de Catalunya, Camil Ros, participarà en el minut de silenci convocat a les 12 hores a la Plaça de Sant Jaume.